سيستم اتوماسيون اداري يک سيستم جامع و يکپارچه نرم افزاری برای مديريت گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است. يک ابزار نرم افزاری قوی، سريع و دقيق برای ورود ، بازيابی ، جستجو، مشاهده، ويرايش، گزارش گيری و گردش مجموعه اطلاعات سازمانی - اداری در بين تمام کارکنان و مديران سازان متناسب با ساختار آن است.گردش اطلاعات سازمانی - اداری می تواند شامل انواع مکاتبات، نامه های وارده، نامه های صادره و داخلی و يا انواع دستورات، گزارش ها، يادداشت ها، پيغام ها، مستندات، گزارشات فنی و يا نمابرها و به طور کلی تمام اطلاعات الکترونيکی و غير الکترونيکی باشد.
بخشهای اصلی سيستم :
کارتابل : وظيفه گردش انواع اطلاعات اداری و سازمانی مانند گردش نامه ها، دستورات ، گزارش ها، پيغام ها، يادداشت ها و انواع فرم های اطلاعاتی الکترونيکی و غير الکترونيکی را بر عهده دارد.
نامه : يک دبيرخانه و بايگانی الکترونيکی است که ثبت و حفظ اطلاعات انواع نامه ها، پيوست ها و محل فيزيکی نگهداری اين نامه ها را در قالب يک ساختار درختی دارد.
ارجاع :محلی برای ورود اطلاعات فرستنده ها و گيرنده های مرتبط با سازمان است.
امکانات اداری - سازمانی
ايجاد کارتابل الکترونيکی برای کارکنان
ثبت الکترونيکی نامه
ثبت اطلاعات ريز فرستنده ها و گيرنده ها
بايگانی نامه ها
امکان جستجوی سريع مکاتبات و مستندات حتی در متن و موضوع آن ها
امکان جستجوی قوی و دقيق در تمام فيلدهای اطلاعاتی مکاتبات ، مستندات ، سوابق نامه و حتی جستجو در مشخصات ريز وارد شده
امکان ذخيره کردن نتايج جستجو و اطلاعات کاری و استفاده مستمر از آن
تنظيمات اتوماسيون اداري
جزوه آموزش کارشناسان
توجه :
مسئولین فنی داروخانه جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور به معاونت غذا ودارو مراجعه کنید